Näytelmissä kävi lauantaina Haminassa Lola M. Golden Soul saaliina ERI2 PN 4, hienoa onnea, sunnuntaina Varkaudessa M.Golden Touch EH (tais olla aika tiukka tuomari) onnea ja Amanin Riitu ERI1 PN4 VARA-SERT onnea.

Pipsa pippuri on kotiutunut paremmin kuin osasin uskoa, tuntuu kuin neiti ei missään olis ollutkuaan. Harmi kun noi juoksut sotkee vähän kuvioita. Eilenkin kun oltiin lenkillä, muut oivat irti, mutta Pipsan piti olla narun päässä. On noi Leo-akat helppoja lenkkeilykavereita, kun eivät vedä hihnassa ja irtikin voi pitää ilman pelkoa, et joku lähtee ja ottaa ritolat.

Omistajan mukaan Pipsa on yli pidättyväinen vieraita kohtaan ?? En ole sitä meillä huomannut, eipä tuo minusta mitenkään väistele vieraita.... täytyy varmaan ihan testata. Olen sitä mieltä vielä vahvemmin, kuin ennen, et leot lukevat omistaja mielialoja ihan sairaan paljon, varsinkin nartut. Jos omistaja on hermot pinkeellä ja pahalla päällä, niin leonarttu käyttäytyy silloin epävarmasta vieraita kohtaan. Tätä tosiasiaa ei kaikki usko, mut kannattaa kokeille. Minä olen tän testannut, naapurin ukolla, joka kävi aikoinaan meillä aina 3 promillen känässä. Minua kun se ärsytti meidän Ebba ei mennyt kahta metriä lähemmäs sitä ukkoa ja luikki pitkin pihoja. Sit kerran se mies soitti ja tuli ihan asian perästä meille ja oli selvinpäin (minä oli silloin ihan tavallinen, siis en kireä), niin Ebba juoksi miestä häntä heiluen vastaan. Naapurilta meinas silmät pudota päästä, se kysyikin , et mikäs tälle nyt on tullut. Vastasin, et tänään olet tervetullut myös minun puolesta! Tästä aiheesta voisin jatkaa vaikka kuinka, mut nyt on mentävä töihin.

On se kumma, kun toi aurinkokin paistaa silloin, kun mulla on töitä, höh. No ehkä sattuu mullenkin joskus vapaapäivä kera auringon.