Taikan astus siiryy ensi syksyyn. Neiti kun yllätti meidät, eli juoksu alkoi liian aikasin, no ei toi maailmaa kaada. Lenni vaan on taasen aivan sekaisin, kun tontilla on juoksunen narttu. Lenni kun ei meinaa millään uskoa, et kaikki tämän talon tai siis itseasiassa yksikään tämän talon nartuista ei ole sen heiloja. On yrittänyt jopa kopin alta mennä naisiin, onneksi ei ole onnistunut.

Kaisa se vaan pullistuu, tuntuu et se kohta halkeaa...toivottavasti siellä ei oo mitään jättiläisiä, et sais edes synnytettyä kunnialla. pentulaatikko alkaa olla viittävaille valmiina, olen vaan toivonut et ehtisin laittaa valmiiksi ennen h-hetkeä. Lapset kyselee joka päivä joko niitä pentuja alkaa tulla.

 

Hiihtoloma on kohta takana ja mitä jäi käteen....eipä juuri mitään. Hävettää tunnustaa, et olen vaan löhöillyt. Tosin olin kyllä sen tarpeessa. Joona on nauttinut minun seurasta, tää äidin opiskelu kun on ollut aikas suuri muutos naskalille. Minä kun olen ollut Joonan kans tähän asti kotona.

Ilmoitin Veeran Lappeenrantaan, se kun on eka näyttely mihin päästään avoimiin ja tavoitteena on ei sen vähempää kuin serti ja mva titteli. Huomaatteko mulla on suuret haaveet! Olen sitä mieltä et pitää uskoa ja tavoitella vain sitä pääpottia ja jos sitä ei tule eikun uusi yritys.

Olen miettinyt eräiden ihmisten kirjoittelua netissä mikä perkele niitä vaivaa???? Jos jonkinmoista hieno säätö v....lua (anteeksi kiroilu). Mitä nämä päänsä aukojat käytöksellään voittavat vai nostattaako se kenties itsetuntoa? Ensin haukutaan toisten kasvatit ja yleensä tekemiset ja samaan hengenvetoon ihmetellään ihmisiä jotka haukkuvat heidän kasvattejaan!?!

Monen kannattaisi katsoa peiliin oikein kunnolla ja kysyä siltä kaverilta joka sinua peilistä tuijottaa... Olenko tänään kohdellut toisia niinkuin itseäni olisin toivonut kohdeltavan? Jos tämän kysymyksen tekisi jokainen päivän päätteeksi itselleen ja vielä voisi vastata siihen myöntävästi, olisi meillä kaikilla paljon helpompaa.

En tarkoita sitä, että pitäisi olla kaikkien kanssa niin perkeleen hyvää pataa vaan antaa toisten tehdä niinkuin se heille on hyvä. En minäkään henkilökohtaisesti pidä kaikista , eikä minusta tarvitse kaikkien pitää, mutta toivoisin toisten kunnioittavan minun valintoja, kuten minä toisten!

Tässä maassa on monta koiraa jotka eivät minua jalostuksellisesti miellytä, mut ei minun tarvitse niistä koko maailmalle kuuluttaa.

Yksi tykkää isästä toinen pojasta ja kolmannelle ei kelpaa mikään.

 

oho menipä syvälliseksiTukittu