No nyt kulunut kaksi viikkoa kun aloitin opiskelut, tosin koulunpenkkiä en paljoa ole kuluttant. Olen ollut työharjoittelussa. Voitte päätellä siitä mikä on meininki.... kolme päivää töissä ja saldona kolme tikkiä. Älkää luulkokaan emmä itteeni puukottant vaan repäisin käteni metallihyllyn reunaan. Lääkärikin epäili, et olen jotenkin tapaturmaaltis, kun kädessäni komeillee se kaunis paloarpi muistona foxileiriltä! Töitä olen kuiteskin tehnyt joka päivä, vähän toi käsi on kiukutellut mut buranat kehiin!
Viikolla käytiin Ellun kans hakemassa Räpsy (cotonin pentu). Räpsy on äitini kasvatti, olen jo pitemmän aikaa harkinnut jokin pienemmän ja helpomman ?!? rodun kasvatusta. Nyt sattui olemaan sellain yhdistelmä, mikä minua oikeesti kiinnostaa. Räpsy on Alman viimeisestä pentueesta ja olen aina ollut tykästynyt Alman olemukseen ja isänä kuvankaunis ja niiin ihana Pete, niin tästä ei voi seurata kuin hyvää ja kaunista:). Minä kun en voinut pentua meillen ottaa niin sijoitin sen hyvälle ystävälleni Ellulle. Räpsyn tiedot tulee sivuille kunhan ehtii..

Kerttu ja Igor kävivät putkiharkoissa ja ovat valmiit kokeisiin ja ne on ilmoitettukin Ristiinan kaks päiväsiin.

Eilen vahvistui meidän uuden salaperäisen karvavaavin tulo muonavahvuuteen, tämä on isännän pitkäaikainen haave. En vielä kerro minkä rotuinen se on , mut sen verran voin paljastaa, että metsästys puolelle mennään